Ny medlem

Välkommen till Vänsterpartiet Hammarby-Skarpnäck!

Vänsterpartiet är ett växande parti tack vare alla medlemmar som varje dag kämpar för en rättvisare värld.

Året runt engagerar sig vänsterpartister för ett jämlikt, rättvist och hållbart samhälle. Utöver det parlamentariska arbete som våra förtroendevalda utför i staden och stadsdelsnämnden så träffas vi också som aktivister, delar ut flygblad och affischerar, arrangerar bok- och studiecirklar, öppna möten, och panelsamtal. Ja, listan över aktiviteter kan göras lång och nya idéer är alltid välkomna!

Som aktivist i Vänsterpartiet är du direkt avgörande för hur väl vi lyckas föra ut vår politik och i vilket utsträckning den kan få genomslag. Högern har media, lobbyisterna och miljonärerna. För att ha en chans hänger det på att vi vanligt folk går ihop och tillsammans sprider vår politik.

Tillsammans bygger vi ett samhälle för alla, inte bara för några få. Bli aktiv i vår partiförening, alla behövs i kampen!

Som medlem i Vänsterpartiet kan du göra mycket för ditt område. Vänsterpartiet Hammarby-Skarpnäck använder plattformen Zetkin för att organisera aktivism.
Klicka här för att få en överblick och anmäla dig till våra aktiviteter i Zetkin.
Klicka här om du vill läsa mer om hur Zetkin fungerar och hur du loggar in.

Dela den här sidan: