Engagera dig

Vad du kan göra:

Bli medlem
Välkommen i arbetet för ett grönt och solidariskt söderort! Vänsterpartiet är i stort behov av medlemsintäkter för att kunna förverkliga sin politik!

Bli aktiv eller stöttande medlem idag genom att fylla i dina kontaktuppgifter via denna länk: medlemsansökan så skickas ett brev hem till dig! Första året kostar medlemsavgiften bara 100 kr. Ordinarie medlemsavgift: 300 kr/år.

Kontakta oss gärna [email protected] om du har några frågor om vad det innebär att vara medlem i ett politiskt parti.

Om du är yngre är du också välkommen till Ung Vänster Hammarby-Skarpnäck. Medlemsansökan finns här.

Kom på ett möte
Många av de möten vi arrangerar är öppna för alla. Kom förbi och lyssna!

Bli månadsgivare för att vi ska kunna behålla vår lokal!
Föreningen har tagit ett gemensamt beslut att behålla föreningslokalen på Svartågatan 16 i Bagarmossen. För att kunna göra det är vi beroende av att vi alla hjälps åt! Du kan bidra genom att bli månadsgivare. Ditt stöd går oavkortat till lokalen och du kan betala via autogiro.  Här kan du ladda ner autogiro-blankett

Gör så här:
1. Skriv ut blanketten.
2. Fyll i alla uppgifter samt stryk över ”Intäkterna delas lika mellan Vänsterpartiet Storstockholm och din partiförening” och skriv istället ”Hammarby-Skarpnäck”.
3. Posta! Frimärke behövs ej.

Det går självklart också bra att sätta in en engångssumma (ex 50 kr/mån: 600 kr) Vårt plusgiro är: 66 67 21-6  För frågor kontakta Elena Karlström: [email protected] 070-109 59 67

T-dags gruppen
Vill du vara med i t-dags gruppen och planera föreläsningar och andra aktiviteter? Eller har du en idé för ett samtal eller aktivitet? Kontakta oss [email protected].

Följ oss i sociala medier
Antingen du bara är sympatisör eller redan medlem tycker vi att det är toppen om du retweetar oss på Twitter och kommenterar och delar våra uppdateringar på Facebook.

Stötta partiet ekonomiskt
Vänsterpartiet är ett fattigt parti med stora ambitioner. Skänk valfri summa via den här sidan på vansterpartiet.se.

Miljögrupp
Vår förening har en miljögrupp! Om du är intresserad av att vara med eller arrangera något hör av dig till Maria Mustonen: [email protected] eller Stellan Hamrin: [email protected]