Årsmötet valde nya representanter

I lördags hade vi ett välbesökt årsmöte där vi bland annat valde en ny styrelse, ombud till representantskapet, valberedning och revisorer. Under eftermiddagen fick vi också besök av Clara Hjelm Wester som pratade om Ung Vänster Hammarby Skarpnäck och representanter från Linje 17 som pratade om deras verksamhet. Årsmötets ordförande Kerstin Burman tog också tillfället i akt och berättade om distriktsstyrelsen och Vänsterpartiet i landstinget.

Protokoll från årsmötet kommer skickas ut inom kort, men vi kan redan nu meddela att följande poster har tillsats:

Foto: Elena Karlström

Alva Hamilton
Therese Jonasson
Birthe Karlsson

Styrelsen kommer snart ha sitta första styrelsemöte och därefter återkomma med information om kommande medlemsmöten och aktiviteter, men redan den här veckan har vi ett superintressant och viktigt möte i partilokalen där vi kommer prata om distriktets nya kampanj. Det är jätteviktigt att många kommer så att vi får en bred diskussion om hur vi kan arbeta i vårt område!